telok2 telok2
297
BLOG

W W-wie to mają dobrze – most spalony na wybory gotowy

telok2 telok2 Polityka Obserwuj notkę 16

No ja wiem, że jako prowincjusz z Rybnika zazdroszczę Wam takiej władzy jak HGW.

Wyraz moim małostkowym i niskim instynktom dałem już w notce:Spalony most w W-wie i prosta alternatywa most Syreny II

W notce tej zakładałem, że ze względu na termiczne uszkodzenia konstrukcji belkowej mostu, remont potrwa dobre kilkanaście miesięcy jak nie dłużej.

Oczywiście myliłem się, bo : […]Warszawski ratusz podał termin oddania dla kierowców odbudowanego Mostu Łazienkowskiego. […] […] . Październik lub listopad 2015 roku - to termin, w którym chcielibyśmy otworzyć nowo wyremontowanyMost Łazienkowski- powiedział wiceprezydent Warszawy Jacek Wojciechowicz..[…]”

To jest ten Pan, pewnie Wasz ulubieniec:)

W W-wie to mają dobrze – most spalony na wybory gotowy

Źródło zdjęcia: Fot. Kuba Atys / Agencja Gazeta

Co osobliwe, to ja się nawet nie dziwię, że Warszawianom podaje się październik jako datę zakończenia remontu mostu. Październik wszak to miesiąc wyborów parlamentarnych i Warszawianie nabijający się z Gierka tego nawet nie zauważą.

Kupili II linię metra, to kupią i remont spalonego mostu w osiem miesięcy. To, że później będą odbiory trwające lata, to inna sprawa.

To były żarty, a teraz na poważnie:

JAK MOŻNA TAK KŁAMAĆ?

telok2
O mnie telok2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka