telok2 telok2
784
BLOG

To górnicy też wystawili poczet sztandarowy na ten pogrzeb?

telok2 telok2 Polityka Obserwuj notkę 25

 Ja to chyba tego Śląska i Ślązaków nigdy nie zrozumiem. Najgorszy z premierów, którego dzieła zostają obalone jedno po drugim, dostaje tu rekordowy wynik wyborczy.

W moim Rybniku w wyborach do Sejmu pani zmieniająca trzy partie w rok, otrzymuje dobry wynik i zostaje posłem.

Wybrańcy Ślązaków stworzyli potworka pod nazwą Koleje Śląskie, gdzie afer było od groma, a jakość transportu kolejowego spadła na pysk i oni znowu wygrywają kolejne wybory.

No i nawet jakoś to już puściłem bokiem.

Dzisiaj jednak przeżyłem szok! Na pogrzebie J. był górniczy poczet sztandarowy w pełnym rynsztunku.

Mam nadzieję, że to był poczet z Kopalni Wujek. Ja to nawet rozumiem, wszak J. mógł wystrzelać więcej górników, a nie poszedł na całość.

Zresztą, co tu gadać, J. to był ludzki pan, wystrzelał kilku, ale dał książeczki i sklepy G.

Na G to się kupowało panie szanowny.

Ten poczet to moim zdaniem plucie na groby ofiar pacyfikacji Wujka, ale ja się pewnie nie znam.

Kto potrafi zgłębić duszę Ślązaka?

telok2
O mnie telok2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka